onsdag 7 juli 2010

Inte alltid så gulligt


Iband är det lätt att bara skildra det gulliga med barn. Men man ska inte glömma det mindre gulliga heller. Den här bilden togs när Ingrid och Emma låg och sov tillsammans en tidig morgon. Rätt så gulligt. Det mindre gulliga hände en kvart senare. Då hade Ingrid vänt på huvudet så att hon låg ansikte mot ansikte med Emma. De låg tätt ihop. Gulligt. Sedan kräktes Emma så att det flög rakt in i hennes mammas näsa.


Inte så gulligt.

1 kommentar: