lördag 24 juli 2010

Skåne-Semester


Familjen L är åter i Solna efter en underbar semster hos barnens farföräldrar i Ängelholm. Vi saknar redan att;

* bada i gammelmosters pool

* åka karusell och gå på skattjakt i Hembygdsparken

* bada iden varma sanden på Hunnabadet

* bada från bryggan på Sven Jons udde

* bada från bryggan vid Klitterhus

* dricka öl på Klitterhus terass

* dejta på Bunkerns uteservering medan farföräldrarna passar

* åka Laxen II och spana krokodiler

* se Pettsson och Findus på Hembygdsparkens stora scen

* grilla oxfile i farföräldrarnas trädgård

* äta kycklingpasta

för att bara nämna något...


1 kommentar:

  1. Låter som om ni haft det toppenskönt! Välkomna hem igen! :)

    SvaraRadera