tisdag 26 oktober 2010

Sömn




De är söta när de sover i alla fall. Och det är tur för dem det!

2 kommentarer:

  1. Va? Är inte barn alltid ungefär så där? Fast ibland är dom vakna och då tindrar dom med sina stora ögon. Så har jag uppfattat det där med föräldraskap.
    /J

    SvaraRadera