lördag 28 augusti 2010

Så gör man i en familj...


Härom morgonen tjuvlyssnade Ingrid på Leo när han förklarade ett och annat för sin lillasyster.


- Snart Emma, är det dags att gå till dagis. Men du får inte följa med för du är för liten. Men nästa år kan du få följa med. Då ska jag hålla dig i handen hela tiden så att du inte ramlar. Jag ska ta hand om dig. Och du får ta hand om mig. För så gör man i en familj.


Inte utan att man blev lite tårögd...

1 kommentar:

  1. Aaah, så sött. Men en dag kommer syskonens konkurrens att göra sig gällande. Storasyskonets rättigheter, småskonets plikter.

    Nu när ni även officiellt är två som sköter denna blogg så kanske ni kan öka antalet inlägg något? Är alltid kul läsning här :-)

    /Z

    SvaraRadera