I går var det dags för föräldrarna att rösta. Eftersom vi hade mycket inbokat hela dagen, kom vi inte iväg förrens efter middagen. Det tyckte Leo var rätt trist, i alla fall i jämförelse med att ta ett bad, vilket han ville göra.
- Jag vill ju bada!
- Ja, du ska få bada, men vi måste gå och rösta först.
- Varför deeee?
- Jo. öh, man ska välja vem som ska bestämma, förstår du.
- Jaha... (paus) Men det är ju jag som bestämmer!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar