torsdag 9 september 2010

Fåfänga...

Härom morgonen snodde Leo åt sig mammas hårborste och började att borsta håret framför spegeln.

Sedan kläcker han ur sig:

-Mamma, nu är jag jättesusig. (jättetjusig ö.a)

-Mmm, du är fin i håret nu.

- Och snygg är jag åsså! Nu kan jag gå till dagis.

Inget fel på självförtroendet i alla fall.


1 kommentar:

  1. Det låter som att Leo börjar bli långhårig. Snabbt till frisören, Thomas!

    /Z

    SvaraRadera