Härom morgonen snodde Leo åt sig mammas hårborste och började att borsta håret framför spegeln.
Sedan kläcker han ur sig:
-Mamma, nu är jag jättesusig. (jättetjusig ö.a)
-Mmm, du är fin i håret nu.
- Och snygg är jag åsså! Nu kan jag gå till dagis.
Inget fel på självförtroendet i alla fall.
Det låter som att Leo börjar bli långhårig. Snabbt till frisören, Thomas!
SvaraRadera/Z