fredag 17 september 2010

Vändning


För ett par veckor sedan vände sig Emma första gången. Hur kul som helst. I alla fall de första 30 gångerna. Problemet är att hon ännu inte kan vända sig tillbaka. Och tycker att det är trist att ligga på mage efter ca 20 sekunder. Så då skriker hon. Och så får man vända tillbaka henne efter en stund. Och sedan vänder hon sig igen... Ser fram emot när hon kan sköta detta själv!!

4 kommentarer:

  1. Tips: Sy fast en lagom stor boll eller kanske något kilformat föremål på framsidan av tröjan/bodyn så blir det nog lättare att snurra tillbaka.

    /Z

    SvaraRadera
  2. Åh vilken pillemarisk blick, så fin hon är =) och så lik Leo!

    SvaraRadera
  3. Så fin hon är! Fast man riktigt ser på minen att hon är på väg att tröttna och kräva rull-service igen :-D
    /JLB

    SvaraRadera
  4. Hon vet då hur man ska göra för att få uppmärksamhet, fast det får hon väl ändå kan jag tro en sådan liten sötnos med sådana föräldrar o en gosig storebror. Ligger jag bra till nu?

    SvaraRadera